sobota, 19 października 2013

[ Organizacyjnie. ]

     Pierwszą rzeczą, jaką chciałabym poruszyć, to ten chwilowy zastój. Czas mnie gonił, szkoła deptała po piętach i zwyczajnie nie było jak zająć się blogiem, ale w tym momencie jest już lepiej. Tak sądzę. Także przepraszam za zamuł i już ruszamy z powrotem. c:
     Chcieliście wątek grupowy. W porządku. Wprawdzie nie myślałam o tym, a pomysły na szybko dotyczą:


- jakaś większa, poważniejsza zamieszka, generalnie bitwa uliczna z brutalnym udziałem umiejętności magicznych 
- ktoś podpalił miasto koktajlami mołotowa i trzeba uciekać, wysadzenie jakiejś frakcji i związane z tym zamieszanie, jakiś wątek z ogniem
- wysyp czegoś niebezpiecznego, zagrożenie życia, jakaś infekcja w powietrzu 
- wojny gangów, ktoś kogoś weźmie za zakładnika i trzeba odbić 
- któraś z waszych postaci wpadnie w tarapaty, a reszta ją z nich wyciągnie (ktoś przypadkowo może zobaczyć i pomóc, ktoś może być zaznajomiony i ingerować) 
- postacie wybierają się do klubu i tam może się coś wydarzyć
- koncert byłby chyba nudną opcją 
- coś jeszcze? Macie pomysły? ;_; 



     Aha, i zaproszenia są wysłane.
     Jeszcze jedno. Chciałabym się dowiedzieć, kto jest, kogo nie ma *nauczyciel: mode-on*, więc prosiłabym o skomentowanie tego posta w ramach okazania obecności.
     Chciałby ktoś wykonać szablon dla bloga?
| Code 

13 komentarzy:

  1. No to Las'sair jest, już wątek próbuje zacząć i myśli, że mogłaby jakiś tam szablon spróbować wykonać. Na CSSie się znam, grefikę też tworzyć potrafię, myślę, że nie będzie problemu, tylko administracja musiałaby mi wysłać wytyczne (amydus22@gmail.com)
    A ja jestem za wątkiem z ogniem i z wojną gangów! Byłoby ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Harold jest, przynajmniej mentalnie. Ja CSS nie ogarniam, samą grafikę może i dałoby radę zrobić, ale poza tym to klapa. Się zatrzymało na szablonach onetowskich się~~ Jeśli chodzi o wątek grupowy to strzelam w zamieszki albo wojny gangów. Haro miałby branie, oho. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jam jest. Wątek grupowy, to całkiem ciekawy pomysł. Jako że Mufin jest powiązany z gangiem, to jestem oczywiście za wojną gangów >D

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Ich bin da - wspaniały język Wagnera rzucił mi się na mózg.
    Szablon mogłabym zrobić, chociaż wyszedłby z tego twór ułomny, no i trochę by to trwało. Trochę dużo. ]

    Nicolau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Ach, i co do wątku grupowego - przemawia do mnie opcja z zarazą w powietrzu C: Albo zamieszki, dobre zamieszki nie są złe. ]

      Usuń
  5. Jestę. Obstawiam za wątkiem wojnę i zarazę w powietrzu.
    //Szczur

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jestem ^^
    A co do grupowego wątku, to zaraza w powietrzu ^^

    Volfie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serafina jest.
    Zaraza chyba by była najlepszym pomysłem tak myśle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa jestem, ale i tak zgłaszam swą bytność na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. [Ja jestem, ale prawdopodobnie zmieniam postać. Wampirzenie pozostawię Licho, a sama zabiorę się za coś, w czym się czuję. ]

    Ceraphine

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem pewna, czy mam się tu podpisywać, ale i tak zrobię to na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń